Monday 12 November 2012

muzik-muzik...

anugerah juara lagu yg begitu popular dan sabun tahun diadakan kini bakal kembali utk tahun 2012. peringkat separuh akhir yg pertama telah pun selesai. tahniah buat para artis yg telah memberikan persembahan yg terbaik. jutaan tahniah juga kpd yg tersenarai berjaya ke peringkat seterusnya. pada aku lah kan,persembahan rata2 artis mmg tdk mengecewakan pada mlm itu. semuanya mempunyai kelebihan msg2. dan yg paling manarik ialah aku perasan stacy mmg bagi persembhn yg superb mlm tu.tak kira lagu pelangi senja atau kasanova. vokal mmg kedengaran tkde mslah utk lagu pelangi senja. yg bestnya,utk lagu kasanova..stacy dpt balance kan nyanyian & tarian.berbanding persembhn lagu kasanova yg pernah aku tonton,stacy kelihatan kadang kala agak semput dan tdk dpt mengawal pernafasan dgn baik. jadi nampaknya stacy dah bnyak improve. go stacy! industri amat memerlukan bkt seperti anda. kalau gaya sebegini dikekalkan,mesti mlm AJL pentas akhir lagi gempak. teruja juga aku dgn persembhn asmidar.suara sesangat merdu.mcm mana dgn recording,mcm tu jgak lah live kedengarannya.
satu bnda yg aku perasan dh lama lah kn,artis mlysia ni bkn tak berbakat.mereka cukup berbakat. vokal&suara bagus. cuma kdg tu lagu je tak sedap or tak best. kalo mcm indon tu,lagu diorng cipta sedap2...sbb tulah sape nyanyi pun boleh layan,walaupun hakikatnya bila diorng perform live tak sedap mana pun, suara vokal tak power mana pun.xcaye,tgk lah dkt u tube diorang perform live...haha..ape pun tak sabar nak tgk separuh akhir ke 2 pulak. nak tgk shila amzah perform pulak..mesti nice.



No comments:

Post a Comment